Wieczorny głód? Chipsy z jarmużu
01.03.2018

Wieczorny głód? Chipsy z jarmużu

Wracasz do domu i dopada Ciebie głód? Masz szczególną ochotę na przekąski zwłaszcza te o dużej zawartości cukru i tłuszczu? Jak sobie z tym radzić?

Sposób na wieczorne podjadanie może być prosty - postaraj się  spożywać w ciągu dnia odpowiednio zbilansowane posiłki. Osoby spożywające regularnie minimum trzy posiłki dziennie znacznie lepiej radzą sobie z kontrolą apetytu po powrocie z pracy. Postaraj się zredukować stres przez wszelkie możliwe metody radzenia sobie z tym problemem. Zadbaj  też o odpowiednią ilość płynów, przynajmniej 1,5 – 2 l. dziennie. Ich zbyt mała ilość może nasilać uczucie głodu.

Jeśli mimo usilnych starań i pilnowania regularnych posiłków dopadnie Cię ochota na wieczorną przekąskę sięgaj po te niskokaloryczne, np. plasterki surowych warzyw w towarzystwie sosu jogurtowego czy warzywa pieczone i jogurt naturalny lub kefir. Możesz również wypróbować nasz pomysł na smaczną przekąskę: chipsy z jarmużu.

Chipsy z jarmużu

Składniki:
- liście jarmużu
- sól
- oliwa

Przygotowanie:
Piekarnik nagrzej do 180 - 190⁰C. Jarmuż umyj, oderwij liście od łodygi. Umieść w misce, dopraw solą, polej oliwą i wymieszaj. Wyłóż na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Piecz przez około 10 minut. Smacznego!

Do góry strony

SPRAWDŹ NASZE PROPOZYCJE

sprawdź szczegóły ico

Pakiet podstawowy onkologiczny dla kobiet

sprawdź szczegóły ico

Pakiet rozszerzony onkologiczny dla mężczyzn

sprawdź szczegóły ico

nietolerancje pokarmowe

sprawdź szczegóły ico

predyspozycje sportowe